gullerinicinden ben oglumdaykdn yaz gebeligi yaşamıştım ve girmistim sadece son 1 ay girmedim nolur nolmaz enfeksiyon falan olmasın diye
Ama onun dışında rahatcana girmiştim canm doktorum demişti hatta hareket için yüzmeyi öneriyoruz gebelerde diye 🤗 sonrasinra eve gelince tabi baya bi yikaniyordum özel bölgemj özellikle intim jellerle falan temizliyordum çok şükür hiç bir sknti yaşamadım 🤗 istersen bi doktoruna danış çoğu doktoe öneriyor zaten 😇