MerveKaya38 muz kaşar ceviz fındık, bunlar klasik şeyler. Ama biz az su içtiğimizde bebişlerde bundan etkilenip kilo düşüklüğü yaşıyor. O yüzden Günde en az 3-4 lt su için. Sonuçta ter olarak atılıyor. Ekstra meyve suları çok önemli. Meyve sıkacağı varsa elma havuç portakal gibi suları tüketin. Balık olarak da somon haftada iki kere. 3 öğün süt yoğurt hangisi olursa tüketin 😊Şuanlık böyle besleniyorum. Etkisini de gördüm. Bebeğimin suyu azdı. Kilo olarak da dehidrate olmuştu. Ama normale dönmüş. 🙏 Siz de deneyin bence