Hilalkorkmaz aynısı bana oluyor, uygulamadan çıkıyorum reklam yüzünden tekrar girince gene reklam, çıkıyorum gene reklam. Adminler o anda ekran görüntüsü alın atın filan diyor bi yakalasam ekran kaydı yapıcam, 10-15dk da bir olması normalmiş bende bi takılıyor 2dk da 1 en az 10 kere 🤬 telefonu fırlatasım geliyor