Surad7234 özel bebekler için ailedeki herkesin hazır olması lazım. O yüzden mutlaka yaptırın, ben ikili testi yaptırdım bi sıkıntı yok denilince illa üçlü dörtlü yapılsın demedim. Yaptırın gebeliginiz boyunca en azından kafanız daha rahat olsun, belli ki cok gerilmişsiniz size de yazık degil mi