Sedakbyk Odalar iki kişilik,tek oda sansimiz yokmuş,benim dogumum kurban bayramina geldigi icin nobetci uzman doktor dogum yaptiricakmis,refakatci aliyorlar odalara baktim temizdi.Hastaneye gidenlerin yada gidecek olanlarin bilgisi olsun.
Dyg61 Sedakbyk bende orda doğum yapacam çok sağol bilgilendirme için senin sezeryan mı normal mı canım
Dyg61 Sedakbyk genelde Gamze Erdem e gidiyorum ama bir kere gördüm kendisini iki kere asistana denk geldi siz hangi doktora gidiyorsunuz
busra-M Sedakbyk bende Ergül hanıma bı kere gittim 2. Randevumu aldım. Siz ne kadar süredir gidiyorsunuz ve memnun musunuz?
Sedakbyk busra-M bugun 4.kez gittim memnun kaldim sadece bugun uzm.dr.bakti ergul hanim toplantidaymis,guleryuzlu herseye cevap veriyor.