Mimoza4343 Kızlar 38+1 oldum bugün dün nst vardı sancılarım çıktı doktor düzenli dedi açılmana bakalım dedi 1 parmak açıklık var dedi ilk hamileliğim ne zaman doğum olur sizce doktora soramadim ebe baktığı için??
Zehraaa98 Mimoza4343 benımde normal olacak muhtemelen 36+4 ama hafıf bel sırt agrıları var nstde cıkmadı ama ınsallah erken gelmez dıyorum bende
E_T Mimoza4343 Aynı sizin gibi 38 haftalıkken Altan muayne oldum 1 parmak açıklık rahimde yumuşama var demişti 40 haftayı doldurdum doğumum oldu
Mimoza4343 Zehraaa98 benim sürekli bel ve kasık ağrılarım oluyodu ama nstde daha yeni çıktı rabbim gününde hayırlı doğumlar nasip eder inşallah 🤲🏻