Kiki-rikii kendime 32′de başladım, gecelik, terlik. Daha göğüs kalkanı, gümüş kapak almadım. Bebeğe 20′de ilk tulum gibi bikaç parça şey aldım, sonra kaptırdım gitti, 7.ayı bekleyeyim diyordum 8 bitiyor küveti, ateş ölçeri, bezi, biberonu kaldı. Dün yatağı geldi, bu hafta şifonyeri ve arabasını alacağız inşallah. Giysileri 32′de yıkadım ama şifpnyeri yok ütülemedim hurça koyduk duruyor. Çok panik yapıyorum ama yetişmeyecek bişeyi diye