zumraylayolculuk_1 Doğum ne zaman diyor doktorlar bende bir 9 Haziran diyen oldu biri 14 Haziran ama ben gelsin istiyorum artık normal olur inşallah
CnsHazel zumraylayolculuk_1 canım ben tam 39 haftalık oldum 1cm açıklık var ama kendi ağrım sancim yok haziranın 2sine gün verdiler kendi sancim suyum gelmezse 2si yatisim yapılıp suni sancıyla basliycak 😬🤲 allah hayırlı dogumlar versin bir avzda kurtulalım inşallah
Btlycdg zumraylayolculuk_1 Bizde 38 haftaligiz doğumla alakalı hiç bir bwlirti yok. İnşallah sağlıkla gelirler
zumraylayolculuk_1 CnsHazel Devlete mi ozelemi gidiyorsunuz ben son anda devlete yarın ikinci gidişim olack yani bilmiyorum bakarlar mi acikliga bakmıyorlarmis son dkya kadar bende baskı oldu iki gün boyunca vajinaya agrilarim oluyor arada bel ağrısı karın kasik ama dayanilmacak kadar değil
CnsHazel zumraylayolculuk_1 canım ben devlete gidiyorum ama devlet hastaneleri doğum sırasında bakıyorlar sancıyla gittiğin zaman çatı muaynesi için benim doktorum yapmıyor acile gitmiştim ben ağrıyla 37 haftamda o zaman bayılmıştı sancim çıkmıştı ama duzensizdi o sayede öğrendim çatı muaynesi oldu o sırada tabi . Vajinaya baskı sırt ağrısı bebeğin kemik gibi batması bendede oluyor ama aynen dayanılmayacak kadar değil 😊
Pinarnehirbebek zumraylayolculuk_1 yok sezeryan kızım tersti benim ama suyum falan bosalmisti sezeryan gününden önce gelmişti
CnsHazel zumraylayolculuk_1 benim kız hem nazlı hem inat regl ağrısı gibi giriyor evet diyorum tamam gelicek galiba hadi inşallah yarim saat sonra tık yok🙄😅
Mini_kim Bende 38+5 im bugün kontrole gittim çatı muayenesi yapmadı iki hafta içinde doğum başlamazsa suni ile başlayacağız dedi Umarım kendi sancım gelirde suniye gerek kalmaz çok korkuyorum