Akbulutsevda özellikle büyük şehirlerde o kadar ilgisiz oluyorlardı devlet hastanesinde ben ilk bebeğimi düşürüyorum bisey bilmiyorum kadına kanamam var diyorum ağlıyorum çık dışarı eve git daha çok artarsa acile görünürsün diyor Allah onu nasıl biliyorsa öyle yapsın beni o halde odadan kovdu hemen çıkıp özele gittim özelde kadının bir sürü hastası vardı hemen acil hasta olarak aldı beni bana aglama bitanem üzülme bak biz ne yapmakta bu bebek düşecek ama üzülme sen daha çok gençsin diye diye sakinlestir di beni ve ben bebeğimi kaybettim Ogün 😭