Elif19851985 39 hafta 1 günlüğüm dün kontrolum vardı bebegim 3800 gram dediler cuma tekrar kontrolum var 4000 kilo ve üzeri orda doğum yapan varmi 4000 geçince sezeryan diye biliyorum ama doğrumu birşey demedi şanlık doktorlar ama