Ozlemm35 Benim bır tanıdıgım ,Vardı oyle cocugun ayakları oyleydı sadece ayakları demı canım?dogumdan sonra alcıya felan alındı,yurudukten sonra özel atakkabı yapıldı galıba 3 yada 4 yıl onu kullandı sonra duzeldi,suan buyudu bayaga gorunce yazmak ıstedım insallah Bırsey olmaz,Cok gecmiş olsun.