Sabah karın ağrım vardı evde bekledim nişan geldi Sancılar başladı karın ağrısı şeklinde.6-7 dk da bir geliyordu ama çok dayanılmayacak gibi değildi.bi saat önce geldik artık hastaneye ve 5 cm olmuş bile.dua edin şu an çok sancım var normal bi şekilde gelsin bebeğim fazla zorlamadan