SimayT Merhaba 39+3deyim gece 5 gibi şiddetli regli ağrısı ile uyandım yaklaşık 30 dakika sürdü ve geçti sabah 9.20 de uyandım 1,1 buçuk saat aralıklarla bıçak batması gibi kasık kısmında ağrı olup sırtıma ve belime vuruyor böyle birşey yaşayan var mı
Kalbimm55 SimayT sancıdır bu Bekle eğer düzenli Aralıklarla Sancı gibi bıçak barmadım gibi ağrı olup Sonra Kesiliyorsa aniden Bu Doğum sancısıdır. Sancıların 3-5 dk bir geldiğin de hastaneye git bende öyle oldu su gelmemişti Sancıyla gittim 2 cm açıklık vardı Ve kaldım hastanede su bazen gelmiyor kendilerini Patlatıyorlar Doğum esnasında benim öule oldu
Cylncyln_01 SimayT al benden de o.kadsr moralim bozuldu acıkma olmadığımı öğrendiğinde hersey yaptım ama yok yine
Cylncyln_01 Teacherr vallah kuzum benim dr bile yapmadı nst şancı çıkmadığı icin bende devletin aciline gittim orda baktılar
Teacherr Cylncyln_01 alt kısımda ağrı batma gibi şeyler oluyor yürürken falan birden o an duraksıyorum ama bunlar açılmaya işaret mi yoksa başka nedenden mi bilmiyorum doktor açıklığa baksa belki içim rahat ederdi böyle bilinmezlik cok zor hurma yiyorum squat yapıyprum merdiven inip çıkıyorum yürüyorum elimden geleni yapıyprum ama olmayınca olmuyor
Cylncyln_01 Teacherr Bende de aynı şikayetler vardi ama acılmam yoktu doğum yaklaştığı icin bu ağrılar normal d3di dr