Merhaba benim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırdım şükür bişey çıkmadı şimdi yaptırmak istemiyorum doktorumda açlık tokluk şekerine bakılsın dedi şimdi açlık tokluk şekeri ne demek nasıl bakılıyor 2 kez mi kan alcaklar bi kez mi aydınlatır mısınız