Kadriyeaksoz Kızlar merhaba adet olmam gereken gün betam 188 Di 8 gün sonra baktırdığımda 1030 civarıydı neden bu kadar az arttı benim gibi bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım düşüş görülmedi değerde ama az bir artış var yardımcı olursanız çok sevinirim
midekoruyucu Kadriyeaksoz benim adetim 4gün geçince kanda değerim 86 idi 😂 8 gün sonrasına 1000 bence gayet iyi
Beyzan Kadriyeaksoz aslında çok düşük değil ama en az 1200 lerde olması lazimdi en az %60 artışla. Ama her şey olabilir Allah hakkınızda hayırlısinj nasip etsin inşallah en güzeli beklemek.
vi_contes Kadriyeaksoz evet 3200 lerde olmalıydı ama beta takibine devam edin hemen umutsuzluga düşmeyin
midekoruyucu Denizyildizii ben 2.yi hiç yaptırmadım ki 86dannsonra yaptırmadım, arkadaşın değerinin normal olabileceğini söyledim, çünkü 188 ile öğrenmiş adetinin ilk günü, 8 gün sonra 1000lere çıkması normal
Denizyildizii midekoruyucu ha 8 gün sonrasında 1000 yazdın ya onu senin değerin sandım. Arkadaşın değeri 3000 lerde olması gerekirdi
gzyigit Kadriyeaksoz benimde aynı sekildeydi adet gecikmemden 2 gün sonra kan verdigimde hcg degerim 166 çikti daha önce dış gebelik geçmişim olduğundan 2 günde 1 kan verdim 8.günümde 1034tü. Dış gebelik boş gebelik birçok şeyden süphelenildi 6+2de kese göründü 7+5te kalp atısı duyuldu sıkmayın canınızı yüzde 60 artış gayet umut verici hayirlisiyla kucaginiza alirsiniz umarim 🤲
midekoruyucu Denizyildizii yok yok arkadaşın değerini demiştim de ne nokta var ne virgül sende haklısın 😂