Balkiz Selamlar; Yaklaşık 1 aydır progestan kullanıyorum ve çenemde kahvarengi lekeler oluştu. Hem soyuluyor hem yanıyor. Progestanı 2 gündür kullanmıyorum ve soyulma ile yanma hissi geçti. Siz progestanın bu tarz yan etkilerini gördünüz mü?