Taze_gebe estağfirullah ne yanlış anlaması ben sadece tecrübemi paylaşmak istedim, sonuçta bizim tükettiğimiz besinler ve içtiğimiz su plasenta aracığılıyla bebeğe ulaşır ve bebek ona göre rahimde idrarını yapar o idrar da amniyon sıvısıdır, ben normalden daha az su tüketiyordum şahsen azalmasının sebebini o olduğunu düşünüyorum