Merhaba bayanlar 💜
Fetal doopler (Bebeğin evde kalp atışını dinlemeye yarayan cihaz) hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için aşırı evhamlıyım 8+5im şuanda da bir yandan bir adet edinmek istiyorum,ama sanırım zararlarıda varmış. Sizin düşünceleriniz neler? Aranızda kullananlar var mı 👼