krdmnsanemm Kızlar 3 gün önce kontrole gittim 36 haftalıkken bebek 2900 olmuş doktor vitamini artık içmene gerek yok Doğumda zorlanırsın bebeğin kilosu iyi sesi varmı benim gibi vitamini bırakanlar?
merry8y krdmnsanemm hangi vitamini kullanıyordun cnm, bende hem decavit hem de omega balık hapı kullanıyordum. doktor balık hapını kanı sulandırdığı için 36. haftadan itibaren bıraktırdı, decavit doğuma kadar dedi, yarın 37+0 oluyorum
Tugceince krdmnsanemm vitamin hapları bebeğe kilo mu yapıyor acaba? Ben 5-6 ay düzenli kullandım kendi isteğimle bıraktım . Smdi 30 haftalığız başlasam mı ki geri
krdmnsanemm merry8y bende ilk decavit kullanıyordum sonra doktor değiştirdi vitamini megadyn diye bi vitamin yazdı bir ay da onu kullandım son kontrolümde de artık içmene gerek yok dedi😊
merry8y ☺️ ya benimde bildiğim bu haftalardan sonra cok farketmiyor artık bebiş neredeyse gelişimini tamamladı, yarın kontrolüm var bende tekrar sorarım devam edip etmeyeceğimi, sağlıkla gelsinler ☺️🙏
krdmnsanemm Tugceince bilmiyorum canım yapıyor sanırım ben düzenlide kullanmıyordum iğrenç geliyordu🙈
krdmnsanemm Belissima decavit kullandım vitamine ilk başladığım zamanlar sonra bi ay megadyn diye vitamin yazdı doktor 😌
krdmnsanemm HasretEmre valla benimki bana biley demedi💁🏼♀️ Allahtan boyum var aldığım kiloları belli etmiyorum yoksa kafayı yerdim heralde🙈😂