Merinosunannesii birkedilianne ben Atilla İlhan cıyım ama minicik bebeğe de Atilla bilmiyorum Mehmet Akif cok güzel 🥰😂
birkedilianne Merinosunannesii Bana küçücük bebeğe Yahya Kemal diye seslenilir mi filan diyorlar. Ama ne bileyim bu düşünce bana çok garip geliyor. Sonuçta hep bebek kalmayacak 😄 Evet eşimde Mehmet Akif istiyor. 😄Ben Yahya Kemal anlaşamıyoruz😄
Merinosunannesii birkedilianne Yahya biraz şey kaldı yaa Kemal ismi çok güzel 😂 bende Kemal ata ismini cok beğenmiştim birinde duymuştum belki fikir olur sana😂😂
birkedilianne Merinosunannesii Yahya Kemal benim için başka ya 😄Ama eşimi de çok kırmak istemiyorum bir yandan ponçiğim korkuyor Mehmet Akif koymayacağım diye sesi de çıkmıyor 😂