Yaseminmericli Merhabalar arkadaşlarım. 7sene evlilik sonunda baktık çocuğumuz olmuyor. Bizde karar verdik tüp bebek merkezine gittik. Çok tatlı bir doktora denk geldik. Yapılan tahliller ve çekilen rahim filmi sonucunda hiç bir problem olmadığı için tanımsız sebepsiz kısırlık. Doktor rahim filminden sonra bize biraz musade verdı. Hamile kalma olasılığın var. Tüpler temizlendi. Ocak ayında çekilmiştim. Çok şükür ki doktorumuz dinledik ve bekledik. Ve şimdi 9haftalık hamileyim. Allah olmayanlara tez vakitte hayırlı saglıklı evlat nasip etsin. Dualarım sizlerle...
HicranKzn Yaseminmericli oyy maşşallah inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız. Gözünüz aydın olsun 🌼🙏🏼
NezaketKahraman Yaseminmericli ne mutlu size ALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin uzun zamandır bekleyenlere umut olsun 🤗
EdanurBa Yaseminmericli allah analı babalı büyütsün ve bu duyguyu yasamak isteyen herkese yaşatsın binbir kere şükürler olsun 🤲🏻 Bende tedaviyle kaldım cok iyi anlıyorum seni keşke rahim filmini daha önce çektirseydin bende rahim filminden sonra kaldım ☺️
MistarShiki Gözün aydın canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allah bütün kadınlara bu duyguyu yaşatsın 🙏🙏❤️❤️
Nisanurr Yaaa 🙈 kurban olduğum Allah işte maşAllah size 😍 Rabbim zamanında kucağınıza almayı nasip etsin 🦋
Tubasim Gözünüz aydın Rabbim kucağınıza almayı da nasip etsin, ben de rahim filminden sonra hamile kaldım ama doktor bebeği göremedi 6 haftalığım😔 beklemekten başka çarem kalmadı
Yaseminmericli Tubasim canım bekle hep okuduğum yazılarda 8haftayı bekleyin diyorlar geç döllenme olabiliyormuş
Ipek3427 Yaseminmericli Ne güzel canım ya inşallah bu süre içinde sağlıklı geçer ve evladını sağlıkla kucağına alırsın❤️