Seda-34 [silindi] meyve çok kilo yapıyor canım eğer gebelik şekerin yoksa bol bol meyve ye. Ben meyve çok seviyordum çok yiyordum bebişimin kilosu 3 hafta ilerdeydi normal doğum olmaz diye korkuyordum. Doktor da meyveyi kes dedi 2 hafta meyve yemedim sonra doktora gittim bebiş haftasına dönmüş. Çok etkisi oluyormuş yani bizzat yaşadım
balkiz12 [silindi] yumurta havuç balık et süt kaşar muz ıspanak karnabahar kuruyemiş ceviz özellikle .birde ay çekirdeği peynir ayva portakal bunların hepsi kilo aldırr tabi bunların yanı sıra nohut fasulye falanda karbonhidrat olarak alınmalı
idiloska Bol kaşar peyniri yiyorum, günde iki muz, meyve, laktozsuz süt içiyorum, bu bi iki hafta çok yemek yiyemedim midemden ötürü bebek beslemeyecek diye korkuyorum. 34+4 hafta
Asya61 [silindi] bence sütlaç 😂 5 günde sadece 300 gram almıştı bebeğim 😂 tesadüfen yemiştim tabi sütlaçı
elifgulen [silindi] Balık tüketmek kilo aldırıyo canım omega 3 çok faydalı balık yiyemiyosanda balık yağı al ben easyfishoil kullanıyorum tavsiye ederim onu bi de muzlu süt çok işe yarıyo diye duymuştum