Merhabalar arkadaşlar,
Nacizane kendimce hep umut olmaya çalıştım burda kader birlikteliği arkadaşlarımıza.
Hep umut olmaya çalışırdım ama bu defa sanırım buna enerjim yok,
kendim için ihtiyacım var belkide umuda,
tabi bu, bu değerlerle ne kadar mümkünse…
Okul, iş hayatı derken on küsür yıl ara verdim kardeş düşüncesine ve değerlerimle yüzleşmekten çekindim belki kendilliğinden olur Dr a gitmeden deneyelim diye.
Dr a gittim adetimin üçüncü günü ve tahmin ettiğim sonuçlar.
Benzer durumu yaşayan, bilen, doğal yoldan hamile kalan oldu mu, tüp düşünmüyorum?
Amh 0,073
Fsh 18
Estradiol 5 den küçük
(ne anlama geliyor 5 den küçük olması adet sürecinde?)
Yardımcı olursanız sevinirim.