defnecinar1 Kızlar doktorum cuma sabah 9 da poliklinikten yatış kağıdı verdi sezeryan olacağım acaba kaçta doğuma alırlar tecrübeliler aydınlatabilir mii devlet hastanesi
Nundiyebiri defnecinar1 genelde sabah saatlarrinde alıyorlar yarıştan ortalama 1-2 saat sonra diye biliyorum
defnecinar1 hanibazen valla ben de 🙊 Allah yardımcımız olsun inşallah az ağrıyla atlatırız sağsalim kucağımıza alırız bebişleri