Normal dogum sonrasi ne zaman korse takilmali ?? Ya da korse kullanilmalimi ??
Normal dogum yaptim fakat karnim kaldi 🤦♀️
Suan lohusalik zamanindayim ne yapsam karnim gider acaba? Yedigime ictigimede dikkat ediyorum. Bebegime gaz yapacak seylerden uzak duruyorum.
Bilgisi olan varsa lütfen öneride bulunabilirmi??