Mrvweeeeee busegrr kizimin adi duru onun ismini ben koydm smdide cinsiyeti erkek esim deniz dio gsel ama kafama takilio kizda cok var kafam karsti 😏😀
Deniiiza Bence deniz ismi hem erkek hem kiz için harika bi isim. Benim de ismim deniz cocukluk cagimdan bu tarafa girdiğim her ortamda ismim cok begenildi. Hangi cinsiyet olursa olsun koyun bence:) sahsen benim adim deniz olmasa ben hic dusunmeden koyardim cocuguma
Mrvweeeeee busegrr icime sindi ya begeniormda sizede sormak istedm herksn dusuncesi nasil die tesekkr ederm hepinizde begeniomusssnz🥰
Ocak2022 Çok güzel bir isim çok severim ama iş hayatında aşırı zor :) mailleşmelerde özellikle hanıma bey beye hanım dediğim çok olmuştur o yüzden yanına cinsiyet belli eden bir isim daha eklerseniz çocuğun ileriki hayatında daha rahatlık olur.. hep bebek kalmıyorlar :))
YuvarlanamayanPandaa Mrvweeeeee ortak bir isim yanına güzel yakışan isimle cinsiyet ayrımı yapılabilir canımmmm
idiloska Ben Ali Deniz koydum. Deniz ismi her zaman çok sevdiğim isimlerdendir, ortak Deniz, ben de Ali’yi koydum.
Didi6 Mrvweeeeee Deniz günümuzde daha çok erkek adı olarak kullanılıyor bence. Kız çocuklarında pek rastlamadım
ikizannesi24 Mrvweeeeee ikisine de koyuyorlar canım benim iki kızım olacak birine deniz birine derin koyacağız inşallah ☺️
Papatya-34 Mrvweeeeee çok zor kullanılması eski çalıştığım firmada vardı deniz arayanlar bir kalıyordu deniz hanım mı beymi diye zor olur bence koymayın