Zuhallahlt Ilk bugün oldum tetenoz aşısını 21 haftalığım, doktor ağrı ates yapabilir ağır bi ilac dedi. Olanlar var mi sizne ne gibi yan etkiler yapti? Aşıyı olduktan kac saat sonra ağrıniz oldu
Deletedmom_5 Zuhallahlt sadece kolum ağrıdı başka bir etkisi olmadı. Oda ağrımazdı aslında ama kolumu kapıya çarptım sonra 1 hafta agrıdı ama öyle bi dayanılmıcak felaket abarttıkları bir durum yok bazısının canı çok tatlı🤷🏻♀️ ikincide ağrı bile olmadı 👍🏻
Nundiyebiri Zuhallahlt ben aşı oldum eve geldim agrım falan olmamasına rağmen saatlerce buz koydum hiç agrım olmadı agrınız olmasa bile buz koyun bence bir önlemdir
Nilya88 Zuhallahlt ilk gün hiçbisey olmadı şimdi 4 gün oldu hala ağrıyor ama öyle şiddetli değil mesela bi yere çarparsın morarır ya bu da öyle dokındukça ağrıyor ama zorlamıyor beni
Beril123 Bende ilk günden sonra şiddetli ağrı oldu 3 gün üstüne yatamadım ama kişiden kişiye değişiyor bazısının hiç ağrısı olmuyor