Glsmm2534 Gebelik için yapılan kan testlerini yaptırdım CRP ve WBC yüksek çıkmış doktor idrarda bakteri olduğunu söyledi doktora gitmemi söyledi ne yapmam gerekiyor acaba başına böyle bir durum gelen var mı kötü bişey mi acaba