Kizlar merhaba canim cok skkin.birkac hafta once kanamam olmustu dojtora gitmistim igne ilacla duzelmisti sukur.bugun rutin kontrole gittigimde doktorum rahim duvarinda kasilman var dedi.dusuk tehlikesi olabilir dedi.tekrar pruloton ve progestan verdi.bolca dinlen su ic dedi.Allahim her seyin hayirlisini versin ama moralim cok bozuldu.benim gibi olan var mi naptiniz duzeldimi?