Dün kontrolüm vardı 37+6′yım doktor açılma yok bebek de daha inmemiş dedi açılma için squat önerdi.Meryem ana otunu hiç sancımız olmadan suya koysak bir yudum alsak faydası oluyor mu?Açılmamızın başlaması için?Yoksa sancılarımız başladığında mı suya koyup suyundan bir yudum içmek gerekiyor illa?Bilgim yok bu konuda hiç.İnternetten baktım aradığım cevabı bulamadım.Bilgisi olan annelerimiz yazabilir mi🤗