Kghkflfk Kızlar ben dün park yatak için post açmıştım. Beğendiğim bi iki model anne yanı olmuyor. Anne yanı olmaması sıkıntı olur mu ? Bilgim olmadığı için soruyorum anne yanı kesinlikle olması gereken bişey mi ?
edanuur Kghkflfk Niye kesinlilik olsun canm tercih meselesi tamamen kalkmak zorunda kalmiyosun hemen yanında oluyo beşik
ebrr1048 Kghkflfk sezeryan olursan yataktan almak zor oluyormuş bide yatarken bebegi görmek açısından anne yanı olması daha iyi bence bende anne yanı park yatak bakıyorum yoyko alacağım büyük ihtimal
Kghkflfk ebrr1048 bende yoyko düşünüyordum dün bi arkadaş joie attı onuda çok beğendim fakat anne yanı olmuyor oyüzden kafam karıştı cnm
Melike07 Chicco next 2 me anne yani aldık daha kullanmaya başlamadık ama kurulumunu yaptık bayağı fonksiyonlu çok memnun kalacağımız belli şimdiden