Yesim33 benimde ilk önce yeşil sonra beyaz akintim oluyordu onun için tahlil falan yaptırdım ilaç kullanıyodum herşey normaldi 1 gun belim adet olacakmis gibi ağrıdi ve ara ara soğuk soğuk terliyordum hastaneye gittim ki 4 cm açılmam olmuş doktoruna bir sor canım