Mintrikk00 8 haftalık gebeyim rubella igm 1.58 çıktı doktor körlük ağır engel hidrosefali olacağını söyledi . Acilen bebegi almak gerekirmis. başına gelen var mi
Dilekcnkn Mintrikk00 Yani başıma gelmedi ama bu kadar net bir tanı nasıl koymuşlar anlam veremedim başka doktora da gitmelisin bence aldırmak büyük bir sorun
SerpilEsra Mintrikk00 evet benimde pozitifti ilk oglumda. Ayrintili test yaptilar oda pozitifse aliriz engelli olur dediler onda biri pozitif biri negatif cikti ayrintilida gebelikten once gecirdigim anlasildi sag saglim dogdu oglum