Tanem_34 Hazeleyes_ bence hiç korkulacak bi durum yok bende ilk başta korkuyordum sonra bi alıştım daha rahat oluyor zaten parmağının ucunla istiyorsun o kendilinden kayıp gidiyor.. Allahım şifa versin inşallah.. 🤲🏼
Gizemcetinn Btl_0909 1 aylık hamileyken ağızdan kullandım. Kanama alanım vardı o yüzden verdi doktor. Bizde çok bekledik bebek için şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bende yan etki olarak çok fazla halsizlik yaptı