Ilkayy Prenses21 tsh çok yüksek hemen dahkiyeye gidip ilac vermesi laızm gebe kalmanı zorlar. Gebe kalsan bile çocukta gelişim geriliği Yaşar
Cennet-polat Prenses21 endokrinoloji bölümüne gitmesi lazım benim de ilk değerim yüksekti ve hamilelikte olabiliyormuş sonra düzelende var düzelmeyende benim düzeldi
Ilkayy Prenses21 ozaman kan versin canım doktora söylemediniz mi. Gebe kaldıysa hemen tsh ilacına başlaması laızm.