Hazella bana da 12+0 da kesin erkek dedi doktor hatta çıkıntıyı bende gördüm bacak arasında kızımda da 12+2 de kesin kız demişti çıkıntı vs yoktu kız dıda doktorun tecrübesine bağlı birde bebek gösterirse gebelik programında bile şanslı iseniz bebeğiniz bacak arasını gösterir yazıyordu erkek diyen değişkeni çok görmedim başıma da gelmedi açıkçası kızlar zor belli olur derler ama aynı haftada kesin kız dedi öyleydi şimdide kesin erkek dedi bende gördüm kordon daha büyük oluyo netten de erkek bebeklere baktığımda bebeğim ile aynıydı sağlıklı gelsinlerde inşallah rabbim hangisini uygun görürse baş göz üstüne 😍