Gonca2070 Kızlar konyada mobilyalari saglam ve uygun fiyatlı olan nakliyesinde kurulumunda sorun çıkarmayan mağazalar önerir mısınız?
Busracikkkk Biz aviva mobilyadan aldık bebişin odasını kademeli beşik dolap ve şifonyer 3900 e aldık gelip kurdular gayet beğendim ben ama uzun süre kullanımda belli olur tabi kalitesi bakabilirsiniz isterseniz