Aysunduruu 38 haftalik hamileyim 2 hafta önden gidiyor bebeğim bu haftalarda çatı muayenesi deniliyor olmasam olmaz mı şart mı yani ultrason nst yeterli değilmi arkadaşlar ben korkuyorum bu çatı muayenesinden de 🙈
Mommytuna Aysunduruu korkma canım hiç korkulacak bişey değil burda çoğu insan abartıyor. Göz korkutuyor. Sezeryan olacaksan gerek yok ama normal doğum olacaksan son dakikaya bırakmamakta fayda var
inci_34 Aysunduruu hiç korkulacak bişi değil ilişkiye girip çocuk yapabilen için saniyelik basit bişi abartıyorlar Doktorunuza sorun belki gerek yok der biz bilemeyiz durumunuzu
Basakgul Aysunduruu Normal doğum istiyorsanız ve çatı kemi darlığınız varsa yaptırmazsaniz acı çekersiniz bebekte sorun çıkabilir.