Melikkkeee benimde kafasi ve gövdesi önde gidiyordu tatli işini xok abartmıştim. Sekerim sınırda cikmisti. Muhtemelen seker etkiliyor dedi. Ve korkuttu bizi. Doğumdan sonra sıkıntı yaşarsınız vs diye.Diyete başladım sekeri ve hamur işini çıkardım. Son kontrolde kafası normal haftasındaydi. Sadece göbek çevresi yine önden gidiyor ama diyet yapman işe yaramış dedi. 36. Haftadayim son 2 hafta diyete devam. Sende yediklerini bi düşün canim cok fazla abartıyorsan dikkat etmeye başla