Ezgihrcnn psychologist çok teşekkür ederim canım öyle yapıyorum bende kafama görede haraket edemem dr nederse o ☺️✨
Ezgihrcnn Bsraa35 inşallah çıkar bidahaki kontrole kadar hep aklımda hiç çıkmıyo bu durum kafamın içinden Allahım bunu yaşayan anne adaylarına sabır versin. Belirsizlik de zor. İnternette yazılanları okumayı dinlemeyi bıraktım hepten kafayı yiyorum sonra. Öğreneceğim bilgileri öğrendim yeter bukadar. Bundan sonrası dua etmek 🙏🏻✨
Ezgihrcnn Pirincveannesi tmm doğru yapmışım ozaman canım çok teşekkür ederim. İnşllah çıkar inşallahh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Emsare Çok büyük Olasılıkla yukarı çıkar genelde böyle oluyor. Benim 3. Gebeliğim bu ve ilki aşağıda idi zamanla çıktı. Normal doğum yaptım ilkinde, bunda da inşallah öyle olur
Ezgihrcnn Emsare gerçekten mi süper ya. Bende normal doğum çok istiyodum. Şuan için imkansız gözüküyor inşallah bende sizin gibi olur şuan bi umut oldu içinde. İnşallah ya. Nasip 🙏🏻🙏🏻✨✨✨
Emsare Ezgihrcnn inşallah insan nette okuyunca kötü oluyor, çok karamsar şeyler yazılmış. Üzmeyin kedinizi çıkar inşallah çıkmazsa bile o kadar tehlikeli değil.
Ezgihrcnn Emsare ben yedim kendimi varya. Çok korkuttum. Aklıma kötüsünü getirmeyim diyorum ama en kötüsü geliyo hep aklıma 🤭 ama şimdi öyle değilim çok şükür. Sizlerinde katkısı var tabi 🌸 Allah razı olsun buradaki içimi ferahlatanlardan 🙏🏻🙏🏻