Benimde o haftalarda aşağıdaydı doktorum ilerleyen haftalarda çıkar son aya kadar plasenta Previa teşhisi koyamayız çıkma ihtimali çok yüksek dedi ve bir iki hafta sonra kendiliğinden çıktı şimdiden endişe etmeyin bence 😌🙏🏻 Sadece bol bol dinlenmek ve ağır kaldırmamak gerekiyor kanama ve lekelenme olursa ona da dikkat etmek lazım progesteron kullandım ben hala da kullanıyorum ☺️bir de bu süreçte cinsellik yasaktı bize 😌 sizinde çıkar umarım