Endless44 Kızlar 39 haftalık hamileyim perşembe sezeryan olucam Allah nasip ederse bugün bazı kan tahlilleri yapılıyor sabahtan beridir bisey yememisim ebe yoğun aç karnına yapilicagi için onu bekliyorum kan vericem diye bebeğe bisey olurmuş geç yiyince
busraslan1 Endless44 birşey olmaz merak etmeyin. Sezeryana gireceğiniz zamanda aç olacaksınız zaten. Olacak olsa tok olarak ameliyat yapılırdı