Cilemsimsek kızlar selam🤗 ben bugün tam 40hafta oldum Perşembe günü yani 40+2de randevum var daha önce orda doğum yapanlara soruyorum sizce bana yatış verip suni sancıyla doğup yaptırırlar mi yoksa 41bekle derler mi
Beyzahezer Cilemsimsek bende oraya gidiyorum 39+4 haftaligim 41 e kadar bekleriz bi sıkıntı olmazsa dediler
Bir_Prenses_Annesi Cilemsimsek Bende orda doğum yaptım bebekte bir sıkıntı olmazsa 41′e kadar bekleriz dediler 39+5′te sancıyla yatısım yapıldı açılmamı beklediler suni sancı falan vermediler
Bir_Prenses_Annesi Cilemsimsek Yok benim acılmam vardı tedbir amaçlı yatırdılar sabaha kadar acılmam ilerledi doğum başladı Doğurdum geldim 🤭
gamzeserenn bende orda muayene oluyorum 40+4 haftalığız zaman aşımı 41+3 müş bi sıkıntı olmazsa o zamana kadar bekletiyorlarmış doktorum öyle söyledi. Pazartesi 41+3 oluyoruz kontrol var bakalım yatış verip başlatacak mı artık beklemek çok zor geliyor..