Lilaaa benim de o civardaydı 21.haftadayım ama asıl önemlisi, kendimize engel koymamak sanırım. Temmuzda haşimato teşhisi kondu 2,80le, kasımda evlendim ocakta hamile kaldım. Bulantılarım yüzünden 3haftaya yakın kullanamadım ilacı 15-18 haftalar arası, yeniden başlamadan tsh baktırdım 3,65 olmuş o arada bir de dr değişikliği yaptım ve yeni dr dedi ki ben gebelikte 3,64e ilaç kullandırmıyorum. 😳 Benim önceki dr 2,80e ooo çok fena demişti o yüzden içim rahat etmedi diye endokrine gittim ve endokrin uzmanı taa en başta haşimato deyip ilaç bile başlamazdım ben sana sadece gebelikte kullan derdim dedi… gebelik bitince muhtemelen ilacı bırakacağım 🥰
söylemek istediğim
1.asla tiroid mevzusunun gebeliğe engel olacağına inanmadım ve şükür olmadı
- doktorlar bile böyle ayrı ayrı görüş bildiriyorlar bu nedenle her kadın kendine özgü… kimsenin ne dediğine bakma ve kendine daima “ben gayet sağlıklıyım” de… sevgiler