Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ Sorum biraz gülünç gelecek ama aklıma takıldı, kusura bakmayın 🙈İlk trimester ve ikinci trimesterin ortasına kadar ağzıma şeker değmedi, hiç canım istemedi ama şimdi şeker yüklemesi yaklaşıyor canım bal ve tereyağı istiyor. Çay kaşığıyla bir iki kaşıkta zor durduruyorum kendimi. Biraz fazla yesem vicdan azabı yaşıyorum. Aranızda benim gibi yiyip de şeker yüklemesinde normal çıkan var mı 😌