Kızlar daha gebeliğimin çok başındayım durumum onunla ilişkili mi onu da bilmiyorum tabi 6+5teyim henüz ama aşırı bi açlık hissim var ne yesem doymuyor gibiyim derler ya tabiri caizse nereye gidiyor bilmiyorum.Tsh’ım yüksek çıkmıştı onunla ve ya şekerle bi alakasi olabilir mi aranızda yaşayan oldu mu?