40+1 doğuramıyroum 🤪totemi yapayım dedim
Riskli olmayan hamileler aklınız varsa baştan itibaren bol bol yürüyün plates yapın prinaya erken başlayın herseyi az az yapmaya başlayın zaman ilerledikçe arttırın sonrası yumurta kapıya dayanınca zor oluyor haberiniz olsun