Figennt Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim idraryolumda enfeksiyon var idrar kültüründe de çıktı doktor bana enfexıa adında bir ilaç yazdı kullanan var mı
Leylaalin Figennt başka bi ilac kullandım suda eriyen günde 2 defa doktor verdiyse bi yan etkisi yoktur kullanmaSan çoğalıyor ve agri oluyor daha zor yanı ilerlemesi
Goksugul Figennt ben kullandım canım 2 hafta önce. Kanımda enfeksiyon çıkmıştı benimde hemen etki etti.
Figennt Leylaalin umarım geçer gebelikten öncede vardı ne kullandıysam tekrarladı bu geçirir insallah kullanıcam
Eymn12 Ben hamile kaldığım günden beri enfeksiyonum hiç eksik olmadı ve 30 haftalık gebeyim hala var ilaçda kullanıyorum geçmiyor birde diyorlar enfeksiyon erken doğuma yada doğumda zorluk oluyormuş öyle diyorlar
Figennt Eymn12 yani ben hamile kalmadan önce iki senedir çekiyorum ne kullandıysam geçmiyor hamileyim antibiyotik kullanmama rağmen yanmam asla geçmiyor doğumdan sonra geçer diyorlar dua ediyorum insallah geçer