Gizemmm12 açıkçası benim de kürtaj sonrası baya psikolojim bozulmuştu özellikle şu kanamanın bitmemesinden ötürü. Benim tavsiyem bi doktora tam teşekküllü görünün doktorunuz uygun görürse hsg çektirin. Ben de çok korkmuştum ya 2.de de aynı şeyi yaşarsam diye çok şükür 5.ayım bitmek üzere, hakikaten dedikleri gibi ilk gebelikte düşük oranı artık çok normal kabul ediliyor ve çoğunluğu bebeğin sakatlığından ötürü sonlanıyormuş. Biz de kalp atışlarını duymuştuk o yüzden insan çok etkileniyor, hala daha da üzülürüm o bebeğim için ama nasip işte bazen napalım. Ben o dönem günlük tuttum içimi döktüm, meryem suresi, inşirah suresi falan dinledim