byzza16 Minikkalbim1 bazen ultrasonlar yaniltabiliyor içinizi ferah tutun. Bir tanıdığımın bebeğine de midesi çok büyük dediler doğduğunda hiçbir sıkıntı yoktu gayet normalmis boyutu
YuvarlanamayanPandaa Minikkalbim1 oğluma bir böbregi büyük diyeri kuçuk dediler ama sapa sağlam doğdu çok şükür 🙏
Gmzclb Minikkalbim1 20+2 yim moralinizi bozmak istemem doktorlar benimkini bozdu çünkü😔 siz kaç haftalıksınız
Minikkalbim1 Gmzclb 27 haftalıkım ben detaylıya falan girdim öyle bişi cıkmadı hiç bn biraz bünye olarak zayıfım doktor zayıf oldun için öyle gözükmüş olabilir istersen eko ya git dedi okdar önemsemedi